Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zvládání rizik při implementaci změn
Anca, Marek ; Urbánek, Michal (oponent) ; Kruliš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zvládáním rizik při implementaci změn v konkrétní firmě se zaměřením na lidského činitele. Literární rešerše se věnuje odbornému popisu témat, která souvisí s tématem diplomové práce. Následující část práce popisuje metody, které byly použity k dosažení cíle diplomové práce. Další část se věnuje analýze současného stavu firmy, návrhu opatření, které by minimalizovaly nejrizikovější faktory a procesy firmy. V poslední části je představen projekt, na který se identifikuje rizika a navrhnou se možná opatření, která zvýší pravděpodobnost úspěchu.
Lidský faktor v letectví
Vaňourek, Jiří ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Práce obsahuje přehled nehod letadel, způsobených selháním lidského faktoru ve všeobecném letectví a v kategorii ultralehkých letadel na území ČR od roku 2000. Analyzuje závěry nehod s cílem najít podobnosti u jednotlivých nehod. Ze zjištěných závěrů jsou vytvořeny návrhy na možná opatření, jak zabránit vzniku těchto nehod. Součástí práce jsou také přílohy (formuláře, atd.).
Vliv kvality mechanických prací na optický přenos
Tihlařík, Tomáš ; Křepelka, Václav (oponent) ; Filka, Miloslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou působení lidského faktoru při manipulaci s optickými vlákny. Popisuje typy jednotlivých vláken a metody používané při jejich pokládce a spojování. Metody pokládky a spojování jsou v jednotlivých kapitolách popsány s důrazem na jejich aplikaci v různých prostředích a podmínkách. Práce se věnuje přípravě spojovaných optických vláken. Zdůrazňuje problémy, které mohou nastat při nedodržení správného postupu nebo z důvodů nekvalitních zařízení. Problémy vznikajícími při spojování vláken se prakticky zabývá samostatná kapitola, kde jsou negativní vlivy změřeny a vyhodnoceny pomocí výukových souborů EF-970-01 PLASTIC firmy MIKROKOM, s.r.o. Dále se práce zaměřuje na detailnější popis mechanických spojek optických vláken 3MTM FibrlokTM. Tyto spojky byly zapůjčeny pro účely testování několikanásobného použití pro vytvoření spoje optických vláken. Spojky byly testovány za extrémních podmínek. Výsledkem měření jsou statisticky zpracované hodnoty vložného útlumu a úrovně zpětného odrazu měřeného metodou OTDR. Z porovnání naměřených hodnot s katalogovými údaji a ohledem na praktickou použitelnost vytvořeného spoje je výsledkem možnost použití spojky až pro 75 násobné využití jedné spojky. Následuje predikce velikosti vložného útlumu vypočtená pro tisíce dalších použití spojky. Práce také pojednává o svařovaných spojích optických vláken a obsahuje srovnání takto vytvořených spojů dvěma různými lámačkami. Porovnávány jsou lámačky CORNING LWL-TRENNGERAT S46999-M9-D12 a novější lámačka Fitel S325A. Výsledkem jsou nižší hodnoty útlumu sváru při použití staršího modelu S46999-M9-D12. Do výsledků obou předchozích měření se promítl vliv lidského faktoru. V případě mechanických spojek 3MTM FibrlokTM zvýšením směrodatné odchylky vložného útlumu a nerovnoměrným útlumem svárů v případě testování lámaček.
Personální management ve veřejné správě
Pokorný, Pavel ; Šebek, Jiří (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem mojí diplomové práce „Personální management ve veřejné správě“ je představit pojem personální management a analyzovat jeho možnosti uplatnění ve veřejné správě, konkrétně ve Vězeňské službě ČR, ve věznici Kuřim se zaměřením na vzdělávání pracovníků v různých úrovních řízení.
Zvýšení bezpečnosti přistávacího manévru
Zedníček, Václav ; Hammer, Jaromír (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá metodikou, bezpečností a chybami pilotů při přistávacím manévru. Obsahuje statistiku a rozbory nehod při přistání letounů do maximální vzletové hmotnosti 5700 kg. Dále se zabývá metodami odhadu výšky nad zemí. Popisuje používané systémy pro usnadnění přistání a navrhuje vlastní technická řešení pro zvýšení bezpečnosti na základě průzkumu mezi piloty.
Návrh metodiky šetření příčin leteckých nehod zaviněných lidským činitelem v malém letectví
Pulgret, Lukáš ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám problematikou šetření leteckých nehod, které byly zaviněny lidským činitelem v kategorii letadel s pevným křídlem do maximální vzletové hmotnosti 2500 kg. Šetření leteckých nehod podléhá leteckému předpisu L13. Není však jasně vytvořena metodika, která by napomáhala určit, která konkrétní lidská selhání vedla k dané nehodě. Cílem předložené diplomové práce je identifikovat nedostatky závěrečných vyšetřovacích zpráv a vytvořit souhrnnou analýzu, která, povede k návrhu metodiky, zabývající se procesem vyhodnocování leteckých nehod způsobených lidským činitelem.
Lidský faktor v leteckém provozu
Dostál, Tomáš ; Raudenský, Miroslav (oponent) ; Daněk, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá nehodami způsobenými typickým selháním lidského faktoru. Z vybraných leteckých nehod jsou vyzdviženy chyby způsobené letovou posádkou, jejich návaznost, vzrůst, hlavní příčina a vznik letecké nehody. Analýza lidských chyb a vliv fáze letu jsou zobrazeny pomocí statistik. V závěrečné části jsou možná řešení snížení chyb a zlepšení bezpečnosti v letovém provozu.
Vliv lidského činitele na nehodovost malých letadel
Dluhoš, Jakub ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
DLUHOŠ, J. Vliv lidského činitele na nehodovost malých letadel. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta strojního inženýrství, 2013. 90 s. Vedoucí diplomové práce Ing. Jiří Chlebek, Ph.D. Diplomová práce pojednává o bezpečnosti civilního letectví, ve kterém je dle statistik FAA v 80% jako hlavním viníkem vzniku letecké nehody či incidentu označen lidský činitel, lidský faktor, lidská chyba či pouze chyba pilota. Hlavním cílem této diplomové práce je tedy vyhodnocení a posouzení příčin vzniku leteckých nehod letounů všeobecného letectví v civilním leteckém provozu ČR. V praktické části diplomové práce byly analyzovány letecké nehody letounů s maximální vzletovou hmotností do 2250 kg a sportovních létajících zařízení vzniklých na území ČR od roku 2006 do konce roku 2012. V závěru práce jsou vyhodnoceny hlavní příčiny vzniku leteckých nehod a také byly navrženy další možná opatření vedoucí ke snížení nehodovosti způsobené vlivem lidského činitele.
Analýza a vyhodnocení rizik dopravně spediční firmy
Čegan, Tomáš ; Máša, Votěch (oponent) ; Adamec, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení rizik v dopravně spediční firmě – Doprava Vícha s. r. o. Práce popisuje současnou situaci v dopravě, příslušnou legislativu a metody k analýze a vyhodnocování rizik – FMEA, WHAT IF. Dále popisuje současný stav ve firmě a analyzuje příčiny vzniku a dopady rizik spojených s přepravou nákladními vozy. Na základě provedených analýz navrhuje sadu opatření, jak tyto rizika zmírnit. Přílohou práce je provozní příručka pro řidiče se soupisem postupů chování v rizikových situacích.
Vliv preventivních bezpečnostních opatření na nehodovost v leteckém provozu ČR
Jonáš, Jiří ; Hammer, Jaromír (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je posoudit vliv bezpečnostních kampaní, které jsou vydávány ÚCL, na bezpečnost letového provozu v ČR. Posuzována je kategorie letadel 0 – 5700 kg vyjma sportovní létajících zařízení za období let 1993 – 2011. Samotné posouzení zahrnuje popis jednotlivých kampaní, zjištění všech dostupných informací, jejich zpracování a závěrečné zhodnocení účinnosti vydaných bezpečnostních kampaní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.